Bestie

2013-04-28 // KLOCKSLAG 20:24:12 //
Hade sjukt roligt igår med en utav mina närmsta vänner. Det går inte att ha tråkigt när man är med Saga. Hahaha, vi skulle ta lite bilder och jag skulle flyga. Dock så misslyckas vi alltid och hon skjöt upp mig för mycket så jag sparkade på en hylla jag har över sängen så den ramlade ner från väggen, det bästa var ju att jag fick det på kort.
Typ hela kvällen låg vi och prata och kollade på en massa klipp på Youtube, herregud vilka roliga klipp vi hittade!
 
Snart ska jag gå ner och kolla lite på tv och bara ta det lungt, har fortfarande ont i halsen och är hes ifrån Justin konserten! Jag ska föresten slänga ihop ett klipp därifrån, jag har inte hunnit det än. Men det kommer!
Kommentarer
Postat av: Linaღ

sv; visst lägg till mig sägvilket nummer du blev så gör jag detsamma :)

2013-04-28 @ 22:22:06
URL: http://linasliiiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback