Nystart

2013-04-25 // KLOCKSLAG 17:32:44 //
Dethär bli första inlägget på denhär bloggen, och andledningen till att jag bytte var helt enkelt att jag behöver en nystart. Det har hänt mycket i mitt liv och jag känner att jag helt enkelt behöver börja om från början.
Eftersom det hänt så mycket har jag inte kunnat uppdaterat som jag velat och har inte haft någon insperation alls. Jag mår fortfarande inte bra, men börjar må bättre. Jag har pågrund utav detta hög frånvaro från skolan då jag inte klarat av att gå. Jag försöker, och det börjar som jag sa bli lite bättre nu. Med mycket stöd från mina underbara föräldrar och vänner så blir det sakta bättre. Jag har fått jättebra stöd ifrån skolan, och vi jobbar för att jag ska komma tillbaka så snabbt som möjligt. Så därför känner jag lite att jag vill ha nystart med bloggen också. Plus att jag inte alls gillade mitt gamla namn, då jag faktiskt heter Agnes och inte Agnez! Så tror dethär blir bra och jag hoppas ni också tycker det!
Jag tänker inte berätta så mycket om mig själv i dethär inlägget, men undrar ni något är det bara att fråga! kram
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback