smoothie

2013-04-25 // KLOCKSLAG 22:01:00 //
Gjorde denhär supermegagoda smoothien i förrigår. Älskar värkligen smoothies det är mitt liv typ.. efter Loka! Haha, nejmen snart ska jag gå och lägga mig ska bara tvätta bort min ansiktmask och plocka undan lite kläder från golvet.
Skoldagen imorgon är rätt chill, efter lunch ska vi åka och simma och sedan slutar vi och om man vill får man vara kvar. Jag tror nog jag stannar kvar en liten stund, sedan ikväll ska jag på någon föreställning med skolan, som vi danselever får gå på. Så det är min dag imorrn jag hoppas ni haft en superbra torsdag så hörs vi, kramis.
Kommentarer
Postat av: Erika

Sv; tack! Din med! :) men använder tyvärr inte bloglovin!

2013-04-26 @ 17:45:47
URL: http://erikamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback