beslut jag tagit för bloggen

2013-08-08 // KLOCKSLAG 22:00:00 //
Okej, jag har tagit ett beslut nu om bloggen. Jag vet inte om ni kommer gilla eller ogilla det men såhär är det nu.  Jag orkar/klarar inte av att ha sån bra uppdatering, det blir för stressigt och när jag blir stressad kommer jag inte på några inlägg att skriva. Så det jag beslutat mig för är att jag inte längre kommer se min blogg som en blogg, mer av ett ställe där jag lägger ut bilder när jag har bilder jag känner för att lägga upp och när jag verkligen har ett bra inlägg att skriva. Dethär kommer då göra att det blir bättre "kvallité" på bloggen, fast uppdateringen blir sämre. Andledningen till varför jag gör såhär och inte bara tar en bloggpaus är för jag vet att det kommer bli såhär när jag väl börjar igen, och om jag väl tagit en paus så kanske jag inte kommer tillbaka överhuvudtaget, och det vill jag verkligen inte!
 
Jag hoppas ni tycker detta är okej, och jag är fullt medveten om att jag säkert kommer tappa läsare nu när jag faktiskt inte kommer ha daglig uppdatering, men ett tips är att följa mig på bloglovin(länk i  menyn)så ni vet när jag skrivit ett inlägg och inte behöva gå in på bloggen flera gånger om dan för att se om jag uppdaterat något.
 
Tusen kramar till er!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback