easy peasy

2013-08-21 // KLOCKSLAG 17:51:35 //
Lite snabba bilder på min rätt så tråkiga outfit i spegeln då min fjärrutlösare inte riktigt ville idag. Tröjan är ifrån JC och Jeansen är Dr Denim.
 
Hej sötisar! Det var ett tag sen, men somsagt har jag inget att skriva tycker jag inte att det är någon ide att skriva. Nu har ju skolan börjat, känns sådär än så länge. Klarade av första dagen rätt lätt, vi gjorde inte speciellt mycket.Igår klarade jag av halva dagen då min magonda/illamående tog över, runt halv två åkte vi iväg till min läkare och prata lite oså. Idag klarade jag av hela dagen, dock fick jag kämpa dom sista timmarna då jag började må illa och blev jättetrött. Imorgon börjar riktiga skoldagarna, hoppas verkligen att det går bra!!
 
Nu sitter jag ialafall med lite te och ska nog sätta på ett avsnitt av Gossip Girl eller något annat som inte är så jobbigt då jag är supertrött just nu.
Tänkte bara skriva lite så ni får en liten uppdatering, men vi hörs. Kramis!
Kommentarer
Postat av: Hedi

Hej! 300 läsare dagligen eller över 100? Isåfall vill du köra länkbyte? (:

2013-08-21 @ 19:56:44
URL: http://Itshedi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback