andra juli

2013-07-02 // KLOCKSLAG 19:42:25 //
cphand
 
Hej igen! Känns verkligen som det var superlänge sen jag skrev ett sånt här riktigt inlägg till er, har verkligen blogglust just nu så det är superkul. 
Jag hade verkligen superbra på Kreta och det var jättekul! Jag tänkte dock inte göra något speciellt inlägg om resan för det var liksom inget sådär jätte speciellt förutom Starbucks och världens mysigaste hotell, hahah. Jag har inte heller tagit speciellt mycket foton heller, lovar att ta mer bilder när vi åker tillbaka dit!
 
Jag tänkte fixa ett till inlägg nu med en grej som jag faktiskt fått några frågor om, så hoppas ni tycker det blir roligt! Sen ska jag städa mitt rum och kolla på film så vi görs senare, pussss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback