Duktiga tjejer

2013-07-18 // KLOCKSLAG 20:04:13 //
Internetet är lite konstigt men hoppas ni klarar er!
Jag har inte skrivit dethär på länge men jag vill verkligen tacka er! Att ni läser min blogg, liksom även fast jag suger på att uppdatera och det kanske gått en dag utan att jag bloggat så har ni ändå gått in och kollat. Att ni kommenterar så fina saker, det går inte att beskriva känslan när man ser att man fått kommentarer! Ni är världens bästa läsare!
 
Bilderna där uppe är ialafall från igår då jag och Sara tänkte vara lite hurtiga. Dock slutade det med att vi hamna vilse på en camping(fråga inte hur vi hamnade där...) och sedan kom vi in på en liten stig, men det hela slutade med att vi genade egenom någon annans tomt med en skälladne och ylande hund.. Hahah vi är så duktiga!
 
Nu är vi i Strömstad och ska vara här i ungefär tre dagar, så det blir supermysigt! Planerna för ikväll är att bada och åka på upptäcksfärd i gummijolle, så vi hörs puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback