glass i solnedgången

2013-07-23 // KLOCKSLAG 22:13:30 //
Maja och Sara bestämde sig för att gå och spela minigolf men jag stod över det för det inte riktigt är min grej. Istället tog jag, pappa och morfar en liten promenad i solnedgången och åt världens godaste glass, det är mer min grej!
Har försökt blogga men internetet är sjukt dåligt och jag har tagit slut på allt internetet för månaden på mobilen, hehe. Men nu funkade det rätt bra så jag passade på!
 
Nu är vi tillbaka i Hunnebostrand ialafall, och här ska vi vara tills på Fredag då vi ska hemmåt igen. Imorgon ska vi ner till Smögen och jag ska träffa finaste Emma. Vi hörs kaaanske imorgon, det beror på det jobbiga internetet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback