Svar på en fråga!

2013-07-10 // KLOCKSLAG 15:36:00 //
Hahah, liten rolig fråga enligt mig för har aldrig fått den förut faktiskt. Men fleeera har undrat vad jag har på mina händer, på bilder ser det ut som typ vita prickar eftersom jag har blivit brun nu i sommar. 
Men svaret alla väntat på....är att det är vårtor. Har haft dom så sjukt länge, testat allt som finns för att få bort dom men inget hjälper. Dom vill väll antagligen vara hos mig, fast jag vill inte ha dom. Har någon något tips på att få bort vårtor, kommentera och hjälper det så kommer jag avguda den personen i resten av mitt liv, hahah.
 
Kommentarer
Postat av: Bana

De bror på hur stor vårtan är men ta kallt vatten och frysa den hemma 4-5 gånger. Och de är bra om du tar en halv citron och snurrar den på vårtan. Anarsh är det ett bra tips att kolla in i apoteket och fråga där så hjälper dem bara dig!
Kram :)

2013-07-10 @ 16:31:54
URL: http://banahadguu.blogg.se
Postat av: Bana

De bror på hur stor vårtan är men ta kallt vatten och frysa den hemma 4-5 gånger. Och de är bra om du tar en halv citron och snurrar den på vårtan. Anarsh är det ett bra tips att kolla in i apoteket och fråga där så hjälper dem bara dig!
Kram :)

2013-07-10 @ 16:34:50
URL: http://banahadguu.blogg.se
Postat av: Lisa - Photoobylisa

Gud vad söt du är! ♡ Vart kommer skalet ifrån? Om du har gjort det själv vart har du hittat mönstret? ♡
Kram! Din blogg är jättebra! ♡
Kraaam

2013-07-10 @ 22:06:42
URL: http://photoobylisa.blogg.se
Postat av: Nelly

Frys dom! Eller använd vårtmedel.
Men att frysa funkar bäst ^^

2013-07-11 @ 12:00:19
Postat av: Maggie

Har du testat Wartner? Det funkade super på mina!

http://www.wartner.se/

2013-07-11 @ 17:06:13
Postat av: Emelie

Gå till Apoteket & fråga, dom hjälper!

2013-07-11 @ 20:02:43
Postat av: anonym

Pensla på ägg, eller frys dom! Min gick bort av det

2013-07-12 @ 16:03:07
Postat av: antivårta

har själv haft vårtor och vet hur jobbigt det är. har varit "fri" i ett år nu efter jag fick bort dom, det fungerar inte att frysa dom, det gör bara onödigt ont. jag gick till apoteket (btw bor i örebro) på stan, där vid ica på krämaren och på en hylla där vårtmedlena hänger fann jag det! Det kostade mycket mer än alla andra, fast jag provade det ändå (kostar ca 300 kr, men HUR VÄRT SOM HELST EFTERSOM DET FUNKAR)! Det är ett medel man penslar på vårtorna en gång i veckan tills de försvinner. I början var jag lite skeptisk eftersom det kändes konstigt att bara behandla dom 1 gång lixom, och de första 2 veckorna syndes ingen förändring men helt plötsligt började de minska och tillslut försvinenr de! var det bästa köp jag någonsin har gjort! Jag provade så mycket innan utan att de jäkla vårtorna försvann, tryckte en nål i de och höll de under en tändare för att de skulle tydligen göra att de släppte, men det fungerade så där kan man säga.. Men iaf, leta på ica nere på krämaren på hyllan där de säljer vårtmedlen och efter det "dyrare", det är en vit box med en springade människa på, minns tyvärr inte vad det heter. Men iaf, kika där! (om jag inte minns fel)

2013-07-14 @ 20:36:06
Postat av: Tilde

Du kan lägga salt på vårtorna, sen trycker du en isbit mot dom, gör det några gånger så försvinner dom :D

2013-07-15 @ 21:04:00
URL: http://sistership.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback