svar på kommentarer

2013-07-28 // KLOCKSLAG 19:35:00 //
Gud vad söt du är! ♡ Vart kommer skalet ifrån? Om du har gjort det själv vart har du hittat mönstret? ♡ 
Tack!
Skalet är ifrån miniinthebox.com, tipsar den hemsidan om ni är ute efter snygga skal till mobilen eller andra roliga stuffs.
 
vart kommer bikinin ifrån? svara gärna i ett inlägg
Den kommer ifrån Kreta!
Det skulle vara bra om du förklarade vad Folkets och Kalket är så man fattar om man inte bor i Örebro. :)
Där sa du något smart! Ska tänka på det i framtiden. Men Folkets är ett disco här i Örebro och Kalket är ett badställe.
 
hej du? jag har en lika kamera som dig, och ser att du har en fjärrutlösare, vart har du köpt din? finner aldrig en.. haha :)
Den är köpt i från kamda.se! den funkar både till min gamla kamera och min nuvarande!
 
Nagellacket vart kommer det ifrån AVGUDAR VERKLIGEN DET
Hahah, tack jag med! Det är ifrån Loreal Paris i färgen 603 tror jag.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback