Svensk sommar när den är som bäst

2013-07-20 // KLOCKSLAG 22:34:03 //
Eftersom jag inte skrev något i förra inlägget tänkte att jag kanske skulle göra det nu, så då blev det så. Har egentligen inte så mycket att säga men får väll göra mitt bästa då. Vi har haft en superduperhärlig dag på Koster, det var jättefint där. Vi hyrde cyklar och cyklade till någon sandstrand där vi var i några timmar då vi sen cyklade tillbaks i värmen och åt. Det är just såhär fint det ska vara varje dag på sommaren, för då kan Sverige faktiskt vara riktigt fint!
 
Imorgon ska vi börja segla hemmåt igen, fast vi ska först stanna antingen vid Grebbestad imorgon eller vid en boj(som är så sjukt läskigt). Och dagen därpå ska vi tillbaka till Fjällbacka. Så ja, nu vet ni vart ni har mig, haha. Vi hörs senare, så ta hand om er. Kramisar
Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack
jag gör inte bloglovinbyte länge :)

2013-07-21 @ 08:29:38
URL: http://emmioz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback