Yankee Candle

2013-07-05 // KLOCKSLAG 14:05:14 //
Två nya ljus från Yankee Candle jag köpte i tisdags, dom luktar så sjukt gott!
 
Förlåt så sjukt mycket för att jag aldrig bloggade igår, hade inget speciellt och blogga om och ingen blogginspiration. Samma sak idag, men ska försöka komma på något att blogga om.
Ikväll får vi iallfall gäster, så jag har typ städat hela morgonen för jag är så sjukt seg på att städa, ska jag vara ärlig är jag inte äns klar än hahah. Men jaja ska ta och måla naglarna nu, så ni får nog se resultatet senare så vi hörs, hejdåå!
Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Åh dom luktar verkligen gott, älskar den rosa! :)

2013-07-06 @ 09:01:16
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback