Borta bra men hemma bäst

2013-06-17 // KLOCKSLAG 14:09:15 //

Jag har verkligen haft en supermysig helg i Vimmerby med Saga och hennes familj. Vi var på Astrid Lindgrens värld två dagar och vi har verkligen haft toppen väder! Jag trodde först att det inte skulle vara så kul där, då jag vart där några gånger innan när jag var mindre. Men man kan verkligen inte bli för gammal för Astrid Lindgren för jag tyckte det var kul och liksom hela miljön är så mysig!
Sen är det nog roligare att vara mindre eller ha med någon som är mindre än att gå med personer i samma ålder.

Vi kom hem igårkväll men var alldeles för trött för att blogga. Idag vaknade jag runt nio och kollade på en film och åt sedan frukost. Snart ska jag upp på stan med mammsen och efter det ska vi till Marieberg då jag ska köpa en grej, men säger inte vad, det får ni se
senare!! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej jag tänkte fråga gör du gratis bloggdesigner? Kram ! <3!

2013-06-17 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback