Från Kreta

2013-06-26 // KLOCKSLAG 11:15:24 //

Hej alla! Jag kände för att göra ett litet inlägg, så passar på nu. Jag och Mammi har det superduper bra här på Kreta, det är jättevarmt och hur härligt som helst. Det finns WiFi på hotellet men jag har inte orkat tänka någonting på bloggen, så den har fått sköta sig själv lite. Jag hoppas ni tycker dom tidsinställda inläggen är helt okej och inte saknar mina sånnahär inlägg för mycket, hahah. Men ja, jag ville bara att ni skulle veta att jag lever och mår bra.

Hoppas ni har det bra så hörs vi snart igen, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Så fin du är :) fortsätt ha det bra i värmen! :)

2013-06-26 @ 11:54:05
URL: http://sannawidman.se
Postat av: Nina

Vart i kreta är ni? :) vilcket hotell?

2013-06-26 @ 12:02:46
Postat av: Bana

Så himla bra blogg!
Älskar dina bilder o dina inlägg.

Love ^^

2013-06-27 @ 12:37:21
URL: http://banahadguu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback