Gratis designer

2013-06-26 // KLOCKSLAG 12:00:00 //
Nu på sista tiden har jag fått en hel del frågor om jag gör designer till andra så tänkte svara på det i ett inlägg.
 
Just nu gör jag inte designer till andra då det tar sån himla tid att göra en bra och snygg design. Jag har gjort designer till folk förut men känner just nu att det inte är något för mig då jag bara blir stressad utav allas designer som man måste göra. Jag har gjort något undantag någon gång ibland och gjort en design till en kompis eller så, men det känner jag är lite skillnad då man liksom känner varandra.
 
Jag skulle jättegärna göra deisgner till andra men isåfall är det något som kommer hända längre fram i tiden. Självklart kan jag hjälpa folk om det är något man inte fattar, då är det bara att slänga in en kommentar!
 
Kommentarer
Postat av: Bana

Skulle du kunna fixa en desgin till min blogg?
Skulle vara så sjukt snällt, liksom min desgin är väldigt tråkig och så..
Kram.♥

2013-06-27 @ 12:39:55
URL: http://banahadguu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback