Mina favoritappar

2013-06-29 // KLOCKSLAG 12:45:00 //
Instagram, alla vet väll vad Instagram är och där heter jag agnesjansons. Kik, skicka sms till varandra gratis och där heter jag agnesjanson. Picfx, ett riktigt stort tips om ni letar efter en bra fotoredigerings app! Youtube, mitt liv består typ av att kolla youtube videos haha. Älskar att kolla på Beautyvideos så denhär appen är ett måste. Weheartit, kan sitta och kolla på alla bilder i evigheter! Squaregram, för att få en vit(eller någon annnan färg) ram runt bilden. Itube, superbra app för att lyssna på musik på! Blogg.se, ett till måste för mig som bloggar på blogg.se! Det är inte världens bästa app då den krånglar rätt mycket, men när den väl funkar tycker jag den är toppen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback