my new baby

2013-06-18 // KLOCKSLAG 19:38:43 //
Är så sjukt glad för jag har äntligen köpt kameran jag superlänge velat haft!! En Canon EOS 700D! Från början var det bara meningen att jag skulle köpa kamerahuset, men efter vi letat runt i typ alla affärer i hela stan och inte hittade det så ringde mamma till en annan liten affär som har kameror och frågade om dom hade den. Då sa han att eftersom kameran är så pass ny så går det inte att få tag i bara kamerahuset ända fram till höst. Så jag bestämde mig för att köpa hela kameran med ett objektiv och nu är min bebis äntligen min!!
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

va kul :D

2013-06-18 @ 21:39:14
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback