starting all over again

2013-06-05 // KLOCKSLAG 12:57:13 //
 
 
Nu när sommarlovet är så nära så mår jag bättre och tänkte sätta igång och blogga lite igen. Mer eller mindre, men tar lite i taget så det inte blir för mycket.
Idag har våran skola något som dom kallar "operation skola" så vi ska amöba pengar till en skola i Colombia och förra året samla vi ihop till halva skolan. Jag är på mamma och pappas jobb och har klippt gräset och lekt med en hund(Gud va jobbigt, hahah ;) ). Ikväll så ska jag och mina vänner ha en grillkväll så det blir nog supersuper mysigt!
Kommentarer
Postat av: Malin

fiiiiin!

2013-06-05 @ 14:14:44
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Chelsyy

Vart har du köpt din tröja och hur mycket kostade den?

2013-06-09 @ 10:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback