Svar på frågor

2013-06-09 // KLOCKSLAG 18:47:29 //
Hur fixar du så fin design till bloggen? 
Åh, tack! Hahah, jag vet inte jag gör den bara! ;)
 
Vart redigerar du dina bilder? 
I Photoshop 7.0! Det är asgammalt, men det funkar och det är ju det viktigaste.
 
Är det svårt med koderna och sånt på blogg.se? 
I början, ja. Men nu när jag haft blogg.se i typ tre år tycker jag att det är superlätt!
En utan mina första designer, hahahah. Duktig? njaaa
 
Vart lärde du dig allt om blogg.se? Sida osv eller lärde du dig själv. 
Rätt mycket har jag lärt mig själv, men sidan som jag alltid typ går in på om något krånglar eller så är www.designadinblogg.se!
 
Vart har du köpt din tröja och hur mycket kostade den?
Den är köpt på Kapahl, för typ 149-199 kommer inte ihåg.
Hur har du fått din blogg så stor? Hur många besökare har du?
Jag själv tycker inte jag har en stor blogg och jämför man med dom största bloggarna har jag verkligen inte en stor blogg. Jag har inte gjort något speciellt heller så vet inte riktigt, hahah.
Hur många besökare jag har håller jag hemligt, för känner inte att det spelar någon roll för er som läser osv.
Kommentarer
Postat av: Ida

Fin header!

2013-06-10 @ 15:24:13
URL: http://idlio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback