trettonde juni

2013-06-13 // KLOCKSLAG 23:22:52 //
Förlåt, förlåt, förlåt. Jag vet att jag säger typ hela tiden att jag ska bli bättre på att blogga osv. men ändå så blir det inte så. Men jag vill att ni ska veta att jag verkligen försöker, men ibland så räcker tiden helt enkelt inte till.
 
Nu har jag ialafall äntligen fått mitt efterlängtande sommarlov! Det känns så himla bra och jag mår faktiskt också bra!! Jag ska göra rätt mycket nu i sommar men somsagt jag lovar att jag ska försöka blogga så mycket som det går.
Redan imorgon åker jag med Saga, hennes mamma och lillasyster till Vimmerby. Det ska bli jättekul. Jag kommer kankse uppdatera med mobilen, annars får ni stå ut ni har ju gjort det så många gånger så ni klarar det nog lite till, hehe. Från Vimmerby åker jag hem på Söndag, så vi ska alltså vara där i helgen. 
 
Det var det jag tänkte säga, så vi hörs snart. Puss och kram skummbanan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback