Gästbloggning!

2013-05-10 // KLOCKSLAG 18:02:53 //
Hej!
Som ni kan läsa i inlägget under, så är Agnes på väg till Riga. Hon frågade då mig om jag ville gästblogga fram tills hon kommer hem och jag tackade självklart ja! Saga kommer också gästblogga tror jag, så vi kommer försöka att hålla igång bloggen medans Agnes är borta :) Men ja, jag heter Olivia Gonzalez, är 13 år gammal och går i Agnes klass. Tror det är det ni behöver veta om mig haha ;) Jag bloggar iallafall på www.itsolivia.blogg.se där jag skriver om min vardag, mode & skönhet, tips och träning, så om ni vill veta mer om mig kan ni ju kika in på min blogg! Kommer att försöka skriva minst 1 inlägg om dagen här på Agnes blogg, så att ni vet! 
/Olivia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback