pink blossom

2013-05-25 // KLOCKSLAG 15:45:50 //
Sitter just nu ute och solar på altanen. Så sjuukt härligt, jag längtar så himla mycket till sommarlovet så jag kan sitta här hur ofta jag vill utan att behöva oroa mig för skolan.
Hade superkul igår med Saga, först var vi ute och gick med en hund hon tar hand om. När vi var ute med honom blev det så sjukt varmt och vi bestämde oss för att gå förbi stan och köpa frapinos på Espresso House på väg hem till mig. Jag tog en mocka frapino, och herreguuuud vad god den var!! 
Sen gick vi iväg till coop och köpte grönsaker och dipp, chips och lite annat. Hela kvällen satt vi och bara prata, kolla film och hade så mysigt som bara jag och Saga kan ha<3
 
Idag har jag inte gjort något speciellt, har varit ute hela dagen, först var jag ute och gick med Aslan tills han smet ur kopplet(hahaha, herregud), sen har jag hjälp till at rensa ogräs för att tjäna lite pengar och nu sitter jag här och har det skönt!
 
Har typ aldrig skrivit ett sånt här långt inlägg, hahah men kände för att göra det nu. kramis!
Kommentarer
Postat av: BORTSPRUNGEN

Längtar minst lika mycket som du efter sommarlovet!

2013-05-25 @ 23:22:25
URL: http://bortsprungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback