Wednesday

2013-05-22 // KLOCKSLAG 16:36:53 //
Förlåt för jag typ alltid lägger upp instagrambilder, men jag har verkligen bildbrist just nu!
 
Jag har orkade inte blogga igår då jag inte alls mådde bra. Jag var i skolan en lektion men gick sedan hem för jag mådde otroligt illa, när jag väl var hemma spydde jag. Idag mår jag fortfarande jätteilla men har inte kräkts något mer så går till skolan imorgon!
Nu ska jag ta och svara på era kommentarer, orkade inte det heller igår.
 
Jag är också klar med min nya design, så får se när jag sätter in den! Så håll koll för att vara först och se den! ;)
 
Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

Hoppas att det blir bättre med dig!

2013-05-22 @ 18:17:33
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback