black and white

2013-11-27 // KLOCKSLAG 21:57:16 //
Två superfula bilder jag lägger upp bara för att jag ska kunna blogga.
 
Är sjukt trött så kommer inte skriva särskilt mycket, vi hade lagets dag, så vi var på G-vik från typ 12 till 5 så är rätt så rejält trött. Det var ialafall superkul och jaa. Imorgon är det torsdag, betyder sovmorgon för mig, och sen är det fredag igen. Är det bara jag eller går veckorna läskigt fort?! Det är väll till och med första advent nu i helgen eller nästa helg, det är sjukt hur fort tiden går.
 
Har lyckats få lite bättre ljus i mitt rum så ska försöka ta mer bilder och blogga oftare, ni får jääääätte gärna tipsa om inlägg jag ska skriva. Jag har så dålig fantasi så hjälper ni mig lovar jag att blogga bättre!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Gör en room tour :)

2013-11-28 @ 15:20:32
Postat av: Elias

Jaaaa en room tour! Fett spännande!!

2013-11-28 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback