fridayyyy

2013-11-01 // KLOCKSLAG 13:06:02 //
Hejj sötnosar! Hur mår ni idag? Jag mår faktiskt bra, även fast dethär är sista dagen på själva lovet. Vi har ju fortfarande helgen kvar men det är ju som vanligt!
Jag vaknade sent idag, runt halv elva, opsiee. Det regnade som sjutton, nu har det trots allt klarnat upp och det finns några fina blåa partier på himlen. Dagens planer då, ska strax fixa mig och försöka ta lite bilder för jag har sån sjuk bildbrist så det inte är klokt. Sen funderar jag på att gå upp på stan och kolla på The Fooo, som kommer hit till Örebro. Skulle vara kul och se dom igen, såg dom ju på Justins konsert! Är inte direkt någon foooer, men man kan ju inte ro för att tycka dom är en aning söta, hahah.
 
Bloggar mer senare, vi hörs!!
Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad fin du är! :)

2013-11-01 @ 13:28:30
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback