pretty in pink

2013-11-19 // KLOCKSLAG 20:23:23 //
Hejsan! Jag gör allt för att uppdatera er på bästa sätt, jag vill verkligen men tiden sätter stopp för mig. Har just nu väldigt mycket i skolan, och skolan måste ju gå framför bloggen hur mycket jag än skulle vilja att det var tvärtom.
Hade ialafall ett prov idag, gick toppen, tror jag, det kändes bra ialafall. Ska renskriva en tidning tills på Torsdag så ska skriva klart den sista sidan nu efter jag skrivit klart dethär. 
Imorgon efter skolan ska jag upp på stan till min frisör, ska bli jätteskönt, älskar verkligen att vara hos frisören! Kan bli lite mer update ikväll, så vi hörs! pusss
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du fått tag på bakgrunden?:)

2013-11-20 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback