Några saker om mig + miniupdate

2013-10-01 // KLOCKSLAG 20:45:11 //
Jag har en lös tand... japp riktigt normalt varehär.
 
Nu efter jag råkade köpa en synas, och hamnade i menyn kände jag att jag värkligen var tvungen att blogga, so here you goo.
 
Jag sover med strumpor, på så sätt kan jag ha mina fötter utanför täcket.. hahaha.
 
Just nu tränar jag absolut ingenting(förutom danlektionerna i skolan)ändå har jag aldrig tid för att göra någonting, typ som att blogga.

Hejj, sitter med min lilla systeryster och kollar youtubevideos i hennes rum nu och upptäckte att det bara ploppa in kommentarer så var tvungen att kolla upp det och såg att jag köpt en synas.. Trode aldrig jag köpte den när jag "köpte" den, men jaja. Dagen idag har vart bra, vi gjorde fysikprov, som gick lite sådär. Annars har dagen vart bra och nu ska jag snart avsluta dagen med lite serier eller videos, vi hörsantagligen imorrn, kramis!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback