sunny sunday

2013-10-12 // KLOCKSLAG 12:42:51 //
Hejsan! Har suttit och lekt lite med mitt objektiv nu på morgonen då det är så fruktansvärt fint ljus. Köpte ett Canon 5 mm f/1.8 igår, eller jag fick det i present utav mammi och pappi så är supermegaglad!!
Dock är det är så tråkigt att det blir mörkt så fort på hösten/vintern, så man får verkligen ta vara med det lilla ljuset man får hahah. 
 
Idag har jag inget speciellt planerat, men ska se om det är någon friendo som vill hitta på något idag. Orkar inte sitta hemma och dö utav tristess så nu ska jag ta tag i mitt liv. Imorgon ska jag plugga inför ett matteprov och en engelskaredovisning. Så det är mina planer för min fantastiskt faboulösa helg, hahah vi hörs senare kramiiiis!
 
Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

sööt :))

2013-10-12 @ 13:01:39
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback