TGIF

2013-10-18 // KLOCKSLAG 21:33:27 //
Åh, härliga härliga fredag! Måste helt klart vara bästa dagen på veckan, även fast min skoldag suger och vi slutar halv fyra är det ändå så sjukt underbart att gå ut från skolan på en fredag.
Började min helg perfekt med två underbara personer, nu har jag ätit, checkat runt på lite bloggar och mobilen. Ska snart sätta på någon bra film och sova så tidigt som möjligt, har varit sjukt trött nu i veckan. Imorgon har jag en hel del saker jag måste hinna med. Dels upp på stan en snabbis(har vinterjacks kris!! Det snöade inatt, alltså vaa?!?), plugga och blogga innan typ ett. Lördagen/lördagskvällen spenderar jag och Majsen hemma hos Sara, supermysigt!!
Kommentarer
Postat av: fellforbooks.blogg.se

Vilken söt liten fluffboll :)

2013-10-18 @ 22:18:56
URL: http://fellforbooks.blogg.se/
Postat av: elin wahlberg

vad söta bilder :)

2013-10-18 @ 22:36:17
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback