älska fredag

2013-09-27 // KLOCKSLAG 18:16:43 //
Hej på er! Klockan är sex och jag har gjort absolut ingenting, så typiskt mig. Tror dock jag ska forsätta med det hela kvällen, bara kolla på film och mysa ner mig under ett varmt täcke.
Skoldagen var helt okej, tror inte en skoldag kan vara bättre än okej men idag var en rätt bra dag. Vi gjorde inga "tunga" grejer så dagen gick rätt fort även fast vi slutar halv fyra. 
Ungefär min outfit ser ni på bilden, tröja från H&M , mitt Tiffany's halsband och ett par blåa jenas som inte fick vara med på bilden. Hade också min Hollister tröja för det är så sjuukt kallt i skolan, hemma också ioförsej.
 
Blev på världens blogghumör idag, en andledning till det får ni nog svar på i något utav inläggen som kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback