close up

2013-09-20 // KLOCKSLAG 12:26:05 //
Ännu en gång, förlåt för dålig uppdatering. Men ni måste förstå att jag ibland verkligen inte hinner blogga. Idag och igår har/hade vi studiedag, känns supersoft med extra lång helg, hahah. Gårdagen spenderades på Boda borg med syrran, Emma och Saga. Var super kul och vi var 3-4 banor ifrån att klara alla, så lite surt att åka hem. Fast vi klarade däremot dagens utmaning så nu måste vi ju åka tllbaks någon dag!
 
Idag vaknade jag runt nio och låg kvar i sängen några minuter. Har precis vart vid farmors grav då hon skulle fyllt 90år idag. Åh älskade farmor!
Nu ska jag ialafall städa upp på mitt rum och se om syrran hänger med upp på stan då jag verkligen måste köpa ny ansiktstvätt då det verkligen krisar just nu, haha. Vi hörs lite senare kramis!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback