From the big city

2013-09-05 // KLOCKSLAG 02:59:39 //
Hejsan! När ni läser det här inlägget är det säkert en ny dag för er, hahah. Här är klockan strax nio och jag har precis duschat och ska snart gå och lägga mig. Resan hit var jättejobbig och vi kom inte fram till New York förnst igårnatt(natten till onsdag) men orkar inte berätta om det nu, tycker ni det värkar intressant får jag väll skriva om resan i ett inlägg när jag kommer hem, hahah.
 
Vi fick ialafall ändra om våra planer och idag har vi strosat runt på gatorna och vart inne i flera olika affärer, imorgon är det Empire state building som gäller, samt Central Park och något museum som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Om ni vill ha mera uppdatering, följ mig på instagram @agnesjansons där uppdaterar jag betydligt mycket mer än här! Kramar från mig så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback