I'm alive

2013-09-12 // KLOCKSLAG 20:52:14 //
Bild ifrån Empire State Buildiiiiinnnggg
 
Vet att det var jättelänge sen jag blogga, men jag har vart sjukt trött efter jag kom hem och helt enkelt inte orkat med att blogga. Så sorry för de mina vännor. Nu känner jag iallafall att jag är en liten aning mer tillbaka i spåret och ska försöka blogga något inlägg varje dag. 
Har en helt del bilder att redigera ifrån NY och ska även spela in en haul. Har fått sjuuuukt många frågor om det, men det kommer!! Ska försöka spela in den imorgon.
 
Så yes, kände för att skriva lite så här har ni, hahah. Nejmen hare jättebra så hörs vi imorgon! Och hörrni passa er imorgon, det är ju fredag den trettonde!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback