mina ansiktsprodukter

2013-09-16 // KLOCKSLAG 21:02:44 //
Dessa produkter andvänder jag varje kväll och det funkar superduper! Tvätten och scrubben ser ni ju att jag andvänt supermycket av, älskar dom och som luktar supergott, så ett plus för det! Dom är inte heller speciellt dyra heller runt 50kr/st! Sedan andvänder jag en toner innan jag lägger på innan min fuktkräm(inte med på bilderna) som ansiktet blir extra lent av.

Jag själv skulle säga att jag har mycket finnar, sen är ju det olika person till person men oftast andvänder jag basiron. Min är en 10%:are, dock vet jag inte om man kan köpa den på apoteket eller om man behöver recept! Tipsar Basiron ialafall sjukt mycket mor finnar!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback