pinkie perfect

2013-09-01 // KLOCKSLAG 17:58:46 //
Såhär ser mina nymålade naglar ut nu, i en perfekt bubbelgums rosa! Hittade det i mammas skåp, och blev lite kär hihi. Det kommer från Chanel och är i färgen 535 May!
 
Nu vare ju ett tag sen jag bloggade, men har haft fullt upp med skolan och andra grejer. I onsdags var jag på One Directions film This Is Us, jag är inte ett jättestort fan av dom men kände ändå för att se på filmen. Den var helt okej, och jag kanske är fel person att bedömma. I nuläget kommer jag inte på något mer jag har gjort i veckan, så har inte vart en jättespeciell vecka. Imorgon åker jag ju till New York!!! Är sjuuuuukt glad och det ska verkligen bli så himla roligt! Kameran hänger självklart med och ska försöka ta så mycket kort jag kan.
Vi hörs kanske något mer ikväll eller imorgon, men kram på er sålänge!
Kommentarer
Postat av: Elin

åh va fint!:)

2013-09-03 @ 09:42:44
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback