q/a

2014-04-10 // KLOCKSLAG 12:00:00 //
 Super bra tips! Och väldigt fin blogg! Förresten var har du köpt de rosa träning byxorna som är på bilden? :) Kram!
Åh, tack! Det är ett par nike pro som jag köpt på XXL, vet inte om dom fortfarande finns där men det finns liknande. Kram!
 
Jätte fin blogg! Var redigerar du dina bilder. Kram
Tackar, jag redigerar alla mina bilder i photoshop! :)
 
Vad kostade den? letar efter en locktång som inte är allt för dyr :)
Är tyvärr inte så säker på priset, men den kostade runt 300kr!
 
vad har du under ditt blommiga linne? Kram:D
En vanlig bh, banden på linnet är så pass tjocka så det syns inte. Kramis!
 
Älskar verkligen när ni ställer frågor till inläggen osv. Så är det något våga fråga så lovar jag att svara i ett inlägg så fort som möjligt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback