time to blog.

2014-04-23 // KLOCKSLAG 18:24:42 //
Hejsan hoppsan, är hemma igen och skolan är igång som vanligt nu igen. Känns lite sådär att sitta inne i skolan när vädret är så himla fint hela dagarna, är liksom hellre ute och bara njuter. Men man ska tänka positivt och det är ungefär en månad kvar i skolan, varav en veckas prao, helger och extra lediga dagar. Jag har även två superroliga grejer att se fram emot, Miley konserten och även en resa som jag snart ska iväg på.
 
Jag har varit på några lektoiner idag med skulle sedan iväg till bup, pga att jag inte fått speciellt mycket sömn har jag sedan jobbat med lite grejer hemma. Ska skriva klart det sista för idag på några uppsatser och sedan ska jag gå ut på en powerwalk eller el liten joggingrunda, bloggar mer senare pussss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback