chekos.dk

2014-08-24 // KLOCKSLAG 16:24:52 //
Var och hämtade ut ett paket idag ifrån chekos.dk. I så fanns det två superfina nagellack, en nagellacksborttagning och nagelwipes. Fick även två chokladbitar, agge gillar. Var självklart tvungen att testa nagellacken direkt, varför skulle jag kunna hålla mig ifrån det liksom. Blev förälskad i nagellacksborttagningen då den luktade cocos, kunde dom prickat in mer rätt? Nagellacken var också superbra, säger inte detta bara för att jag "ska" utan jag säger självklart vad jag själv tycker och dom var förvånatsvärt bra.
 
Färgerna på rosa nagellacket är 108, det glittriga är i färgen 104 och båda kostar 39kr. Wipes'en kostar 35kr och borttagningen kostar 39kr. FIck min paket snabbt och allt gick bra. Så in och kolla deras hemsida, chekos.dk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback