fryser i augusti

2014-08-21 // KLOCKSLAG 17:49:23 //
Vad hände med vädret? Jag vaknar varje morgon och fryser, sitter och huttrar på lektionerna och när jag kommer hem gör jag något varmt att dricka och sätter på mig varma och gosiga kläder. Hallå, det ska fortfarande vara lite varmt iallafall..
 
Har nu tagit en liten paus ifrån allt pluggande och kollit senaste avsnittet av PLL och även målat naglarna. Jag känner redan nu att bloggningen kommer vara lite svajig nu när skolan är igång men jag försöker planera och hinna med så gott jag kan! Imorgon är det fredag, hur skönt?! På Lördag åker jag till Stockholm med min syster och mamma så det ska bli supermysigt. Bloggar senare, kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback