tror jag stannar här

2014-08-30 // KLOCKSLAG 12:35:22 //
Vaknade tidigt idag, hade ställt klockan på halv nio men vaknade faktiskt innan den ringde. Det förvånar mig att jag inte somnade om efter klockan ringt, gör verkligen alltid det. Gick inte upp förnst halv tio, tror jag. Känner att jag aldrig har koll på tider i mina inlägg, men jaja. Jag gosade lite med Aslan och gjorde sen en kopp chailatte som för övrigt blivit min nya favoritdricka, efter iste ofc, och satte mig i sängen och kollade på en film. Älskade filmen så ska ta och blogga om den senare!!
Känner just nu att jag vill ligga kvar i sängen hela dagen, det lär ju vara den bästa platsen ju. Men vi får se vad som dyker upp under dagen.
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så härliga bilder :)

2014-08-30 @ 13:44:36
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Hanna Håkansson

Åh får jag bara undra vart fin tröja kommer ifrån? Så fin!!

2014-08-30 @ 14:23:15
URL: http://hannahakansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback