årsresumé 1

2014-12-29 // KLOCKSLAG 21:17:32 //
Firade in det nya året som vanligt i Sälen. Fick till några fyrverkeri bilder som jag dock aldrig har visat. Jag tog även mycket "självporträtt" och började använda mitt nya objektiv mycket flitigt. Köpte värkdens finaste nagellack som än idag är mitt favorit nagellack och insåg att jag inte behövde alla mina VS och sålde dom flesta. Aslan var pytteliten och väldigt mysig.
Fortsatte fota mycket med mitt 50mm objektiv och hade mycket ljus och kontrast i mina bilder. Redigerade och ögonen väldigt mycket. Vi tog mycket hand om Milton och jag fick katthår överallt i min garderob och i sängen. Sara var även med i sälen och vädret var underbart så kameran fick följa med mycket i backen. Upptäckte Aloe Vera drickan och jag drack det minst 2 gånger i veckan, opsiee.
Min förebild och största idol fyllde år och det firade jag självklart. Jag, Sara och min syster hade en enormt misslyckat photoshoot. Vill inte ens kolla igenom bilderna igen. Dom nya lokorna kom och jag fastnade verkligen för den som smakade vaniljglass. Vädret blev även lite varmare och jag började gå ut och röra på mig rätt så ofra samtidigt som jag älskade att göra bananpannkakor och äta kvarg med hallon. Jag och min syster köpte en ny locktång och jag lockade mitt hår lite då och då men insåg efter ett tag att det var onödigt då det inte gjorde någon skillnad från mina naturliga lockar.
Min fjärris försvann spårlöst och det gick en månad utan att ta några bilder med den. Därav hade jag faktiskt inte så många bilder i April och jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket som hände. Köpte iallafall min älskade Odd Molly blus som nu börjar bli lite för liten. Började även läsa TFIOS för andra gången efter jag insett att jag för länge sedan läst den på svenska utan att jag vetat att det varit just "den" boken. Fick även en Clarasonic som jag började använda utan att märka speciellt stor skillnad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback