dear santa..

2014-12-05 // KLOCKSLAG 23:06:36 //
Har haft det rätt svårt att komma på vad jag önskade mig iår, har lixom inte kunnat komma på något som jag vill ha sådär jättemycket. Önskar mig iallafall fina underkläder och myskläder, speciellt tofflor och en morgonrock. Är även helt kär i pip studios koppar och skålar, vill verkligen ha fler fina skålar och koppar. Böcker står alltid på min önskelista och iår önskar jag mig tre böcker, vill verkligen läsa the golden year!! Har verkligen fastnat för min sleek palett och önskar mig två till i färgerna Oh so special och Orginal, önskar mig även ett läppstift från Mac i färgen Snob och ett premium borstset från Sigma(heaven typ). Objeltivet är en grej jag vet att jag aldrig kommer få pga. det höga priset men vill ha det so badly.
 
Vad önskar ni er i julklapp och vad planerar ni att ge bort för kul?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback