mys

2014-12-28 // KLOCKSLAG 14:12:02 //
Att få sätta på sig mystofflorna och gosa ner sig i sängen med en liten sällskapssjuk katt är något jag alltid saknar när jag är ute och reser. Vaknade lite efter 8 av att Findus stod och jamade, så jag gick upp för att släppa ut honom men inte ville katten gå ut i kylan. Istället kröp vi båda ner i sängen igen och njöt av värmen ifrån täcket.
 
Nu sitter jag och äter soppa pga min jäkla tandställning som hoppar ur fästerna. Har just nu mer än 1 cm ståltråd in i kinden och har gått runt med det hela julhelgen, det är mysigt ska jag tala om för er. Men imorgon hade dom en tid så då ska jag äntligen få fixa till det och hoppas på att jag kan äta efter det. 
 
Nu ska jag snart åka till marieberg med saga och sen åker vi nog hem till nåon och bara myser, bloggar senare. Tusen pussar.
 
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mysiga bilder :)

2014-12-28 @ 17:33:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback