seg kväll men underbar dag

2014-12-13 // KLOCKSLAG 22:48:13 //
Har haft en sådan underbar dag idag med så sjukt mycket skratt. Finns det ens något bättre än att skratta tills magen krampar och tårarna bara rinner? Var på öppet hus med Thilde på Thorén, hade lovat Thilde att följa med henne dit igen då jag redan varit där för ett litet tag sen med mami. Kan ju bara säga att allt detta med gymnasievalet är lite kaos i min hjärna för tillfället.
Gick sedan upp på stan igen runt 2 för att möta några tjejer på stan för att sedan gå hem till Emma och fika lite hemmagjorda lussebullar, så himla mysigt. 
 
Har nu suttit i soffan i flera timmar och sökt runt på en massa bilder på coola resemål, klappat lilla kissen och även börjat få ont i huvudet och magen. Inte så kul men tror det blir bättre efter lite sömn. Ska strax orka mig upp ur soffan och tvätta bort sminket och sedan drömma mig bort under mitt varma täcke
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback