Att välja

2014-01-07 // KLOCKSLAG 15:53:53 //
Fick en förfrågan igår utav ett bloggnätverkt  som undrade om jag vill gå over till dom och börja blogga där. Jag har funderat länge nu men kan verkligen inte besluta om jag ska ta ett steg ut i det osäkra eller stanna kvar här där jag vet vart jag har allt och att ni finns här.
Byter jag kommer jag fortfarande ha .se men det blir ändå en förändring. För er kanske det inte är någonting men för mig som bloggat på blogg esse i över tre år är det inte bara att byta. Jag har velat byta länge och har kontaktat en del bloggportaler men har ändå inte kännt mig bekväm på dom.
 
Jag vet ju att denhär bloggen alltid kommer finnas här och trivs jag inte kan jag komma tillbaka men då blir det så mycket krångel i onödan. Så jag tänkte fråga er. Vad tycker ni att jag ska göra? Spelar det ingen roll eller är det kanske världens undergång? Skriv jättegärna en kommentar och hjälp mig!!
Kommentarer
Postat av: Moa

Testa att byta och se vad du tycker om det, byt bara tillbaka om du inte känner dig bekväm att blogga från det nya bloggportalen!

2014-01-09 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback