winter wonderland

2014-01-12 // KLOCKSLAG 14:34:11 //
Tänkte skriva att snön äntligen kommit, men man ska ju inte ljuga, eller hur? Usch och fy hatar verkligen kylan, och jag som trode att jag kanske skulle klara mig igenom årets vinter. Har inte äns några vinterskor än, superbra Agnes... Har inte hittat några jag gillar och jag har verkligen letat länge. 
 
Har vart dålig uppdatering senaste dagarna, har vart så sjukt trött varje dag efter skolan så har för det första sett ut som ett monster och har för det andra inte orkat ta bilder osv. för att blogga. Men nu går vi mot ljusare tider, haha och snart kommer det börja bli mycket ljusare ute.
Kommentarer
Postat av: ELIN

vilka fina bilder :)!

2014-01-13 @ 16:08:25
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback