bad days

2014-07-16 // KLOCKSLAG 22:06:05 //
Har haft två dåliga dagar i rad nu, usch och fy. Det har varit snäppet bättre idag, värst var igår. Till och börja med kunde jag inte sova på hela natten till Tisdag, var sjukt trött och hängig igår alltså och som grädde på moset fick jag sånna smärtor i min mage. Jag har väldigt hög smärtgräns i magen då jag 99% utav tiden har ont i magen och det gjorde verkligen så sjukt ont. Jag trode typ jag skulle dö och att mina mage skulle exploderas, smärtorna blev som tur var lite mindre frammåt kvällen och låg jag still kände jag inte av de så mycket.
 
Jag kunde sova inatt iallafall, och var uppe runt 9-9.30 för att åka till tandis och dra ut en tand. Jippie. Jag kommer skaffa tandställning i slutet av sommarlovet och var tvungen att dra ut en tand så nu värker det som, ursäkta, fan i munnen på mig. Pga detta har bloggen fått lida men det blir förhoppningsvis bättre bloggning. Kram på er alla och hoppas ni mår bra!!
Kommentarer
Postat av: MATILDA

så fint hår :D kram!

2014-07-17 @ 14:51:03
URL: http://matildays.se
Postat av: Anonym

Jag var en fråga, har du skärt dig på benen nån gång? För ser ut som det på dina bilder på insta...
Älskar älskar din blogg måste jag säga, du är så fin!

2014-07-20 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback