fruit

2014-07-09 // KLOCKSLAG 18:31:00 //
Så sjukt hemska bilder men hade ingen inspiration alls till att få en bättre bild.
 
Jag har från och med nu lärt mig att inte skriva att jag ska blogga senare på dagen eller nästa dag då det alltid slutar med att jag inte bloggar alls då. Får sådan press på mig då och tycker inte alls det är lika kul.
 
Vaknade imorse runt tio utav min kusin hoppade runt i min säng, jag låg kvar lite extra innan jag fick en bestämd order om att sätta på mig kläder för att spela spel med henne. Runt tolv kom mormor och morfar för att hämta upp henne och jag började göra mig iordning och åt lite. Jag och mamma drog sedan upp på stan för några ärenden, fick med mig några grejer hem och nu har jag hamnat i soffan och är riktigt, riktigt trött.
Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

åh så gott det ser ut! :)

2014-07-09 @ 21:50:36
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott! :D

2014-07-10 @ 15:22:48
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback