inte bloggat på 5 dagar...

2014-07-21 // KLOCKSLAG 23:12:29 //
Usch och fy på mig, har inte bloggat på fem dagar nu vilket inte alls är okej ju. Jag skulle kunna skylla på att jag är i västkusten igen men jag har faktiskt tid för att göra några små inlägg då och då så jag får faktiskt be om ursäkt.
 
Just nu ligger vid i Fjällbacka och ska alldeles strax sova, imorgon väntar en varm dag med bad och sol. Ska även se om jag kan komma ut på en springtur, har haft så himla mycket energi i bena senaste veckan så måste röra på mig lite extra. Försöker bli bättre med att blogga, puss och kram!
 
Ett ställe där jag uppdaterar mycket är på instagram så följ mig där @agnesjansons!!
Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilken fin blogg! :D

2014-07-21 @ 23:20:22
URL: http://nataliestrande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback