#selfie

2014-07-02 // KLOCKSLAG 13:53:38 //
Hejsan på er, hoppas ni haft en bra onsdag än så länge! Förlåt för att jag inte bloggat någonting sedan vi kom hem ifrån Kreta. Vi kom hem natten till måndagen, runt 3-4 var jag hemma i huset mitt igen och gick tröttare än någonsin och la mig. Måndagen spenderade jag bara hemm och packade upp och bara tog det lungt. Träffade Thilde igår vilket var underbart efter sådan lång tid utan varandra, vi gick mestadels runt på stan och pratade en massa.
 
Jag ska snart träffa några tjejer från klassen vilket ska bli jätteskojjigt. Vi kommer inte kunna träffas så mycket tillsammans nu under sommarlovet vilket verkligen suger! Ikväll ska jag förhoppningsvis redigera bilder från kreta om jag orkar, är fortfarande riktigt trött.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback